#Főoldal# Cégarculat tervezése

Cégarculat tervezése

Miért fontos egy cég arculata?

A kommunikáció a cég és a vevő / ügyfél között két szinten zajlik:
• tudatosan
• „tudat alatt”

A tudatos szinten erről van szó: érvek, ellenérvek, választások, költség, megtérülés, határidők, jogi garanciák, szerződéses feltételek, statisztikák, elemzések. Vagyis mindaz, ami érthető.

A tudattalan szinten erről van szó: bizalom, bizonytalanság, kiszámíthatóság, segítőkészség, egymásrautaltság, korrektség. Vagyis mindaz, ami inkább „érezhető”, mint érthető. Ezek a fogalmak általában az emberek közötti kapcsolatokhoz kötődnek. Ha azt mondjuk: a cég segítőkész, akkor személyes tulajdonságokkal látjuk el, „személyként” gondolunk a cégre.

Ez a személy sportos, dinamikus öltönyben, vagy kopott mackónadrágban várja-e az Ön ügyfeleit?

A tapasztalat az, hogy az üzleti életben a tudatos szempontok mellett meglepően nagy a szerepe a tudattalan, érzelmi tényezőknek. Gondoljunk a kézfogás pillanatára. A vevő/ügyfél szempontjából fontos, hogy mindkét szinten pozitívan értékelje a céget.

Sőt, a tudattalan kommunikációs hatások időben megelőzik a tudatos hatásokat.

Ön szeretné a tudattalan hatásokban rejlő lehetőségeket kihasználni? Vagy lemond erről a fegyverről?

Miből áll a cégarculat?

A cég alaparculata legalább egy emblémából / logóból, állandóan használt betűtípusokból, pontosan meghatározott színekből (PANTONE, RGB, CMYK, stb.) áll.

Mivel cégenként más-más cél és szempontrendszernek kell megfelelnie, így nem lehet „katalógusból” előre választani egy arculatot. Aki ezt ígéri, az kontár.

A professzionális arculat teljesen testre szabott. Ezért az arculattervezés hosszú folyamat, akár heteket is igénybe vehet. Jobb erre felkészülni. A tervezés folyamán a tervezőgrafikus, a marketinges, a tulajdonos együtt gondolkodnak. A minimum 3-4 prezentáció folyamán számos ötletet készít és mutat meg a grafikus. A látottakat megbeszélik, és a további tervezésnél figyelembe veszik az Ön véleményét, kéréseit, szempontjait. A döntés mindig az Öné, a szakemberek feladata, hogy a szakmai minőséget biztosítsák.

Ideális esetben az elkészült arculat elemeit és a felhasználás szabályait egy arculati kézikönyvben is rögzítik. Az arculatra kevesebbet szánó cégek ezt szokták kihagyni. Így azonban az arculat tulajdonosa nehezebben adja át az arculattal kapcsolatos információkat egy nyomdának vagy dekor-műhelynek.

Mit kínálunk?

  • Logó / embléma tervezése hosszú távú használatra, mindennemű hordozófelületre a bélyegzőtől a molinóig.
  • Színek meghatározása PANTONE színskála alapján és a hozzá közelítő CMYK / RGB kódok megkeresése
  • Betűtípsuok kiválasztása: nyomdai, dekorációs és informatikai szempontok figyelembevételével. 
  • Az alap-arculat implementálása: névjegykártya, cégespapír, boríték, dosszié, prospektus, cégtábla formájában.
  • A fenti hordozók legyártatása partnereinken (nyomdák, dekor-stúdió) segítségével.

Minőségi garancia

Minőségi garanciát jelent, hogy a munkát nem csak számítógéppel rajzolni tudó önjelölt "grafikus", hanem 30 év céges alkalmazott grafikai tapasztalattal rendelkező diplomás tervezőgrafikus iparművész végzi. 

Árképzés

Az arculattervezést nem lehet futószalagon végezni, ezért listaárakat sem könnyű megadni. Az árajánlat adás mindenképpen személyes és ingyenes konzultáció után történik.

Kérdezze szakemberünket!

Ha kérdése van, kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot telefonon, vagy e-mailen.

#Arculat választás#

izmus | turbó | arborétum

{Telefon}

(+36 34) 480 880

{Search}

{OK}

E-névjegyünk

Az oldal 38 ms alatt készült el. Felhasználó: vendég